Friluftsdag:D

Var på gurra badet idag med Elin Emelie och ngr killar från 6a resten var på kungsberget.
Jag ångrar värkligen inte att jag skippa k berget för det blev fett kul när det bara var jag och Emelie kvarxD
Först när killarna och Elin var me fanns det en annan klass där me 6a från orminge och  våra klasser blev typ osams sen när vår skola stack bara jag och emelie kvar så blev vi venner dom va ju anska snälla;D
Men det hände en sak till som jag inte är så glad över:'( jag kan bara säga ''JAG HATAR LÄRARE!''
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHH.


Sen efter gurra badet stack vi till godis hörnet och  då stog 6a från orminge  där och dom kände inte igen oss xD
Men vi kände igen dom xD

Jah är nervös jag vet inte vad som ska hända:'(
Jag kan bara vänta på vad som kan hända för hämskt:'(








Hej då:'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0