Haha

Hejsan sitter nu på pappas jobb (har snott hans dator xD)
Idag har jag först vaknat sen duschade jag sen kom pappa och hämtade mig efter det så åkte vi till slussen för att hämta emma och hon tog as lång tid på sig xD
Sen åkte vi  till värsta fiske affären jäääääätte tråkit D:
När det var färdigt åkte vi till biologiska museet och aquaria ;)(laddar upp bilder på facebook nån gån :Marie-ann Berglund);)))))
Där köpte vi värsta bleckfisk sakenxD
Efter det så åkte vi till donken och köpte cheesburgare (vi gjorde värdens bästa reklam film åxo ;))
Så nu sitter jag på pappas jobb och har förut ätit min cheesburgare här:Dc:
Vi har smugit runt på toan (Jag och emma :))
Snart ska vi till farmor sen vet jag inte vadd vi ska göra sen ;)
Men nu kommer pappa, Ett tips : SPRIIIIING!!!!!!!

Hej då puss och kram // Marre

Ska kolla om pappa har några kul  bilder ;)

På bilden :Nicole, Therese, Emma och JAAAAG;D!!(i thailand;D 2005)



På bilde: Någon AIK gubbe, Emma och JAG;)!!!(på aik:s julgransplundring typ 2007)



På bilden:JAG;)!!!, Olympia xD och emma(i polen ngn gång xD)


Vår båt :s

Slut och NU HEJ DÅ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0