Har inte bloggat

Okej nu var det väldigt lenge sen jag bloggade typ...


Idag så har jag varit med min bästa Rosettsyster Nina persson<33333
Nu ska jag berättA om vad som hände igår lördag till idag söndag;)
Jo så här gick det till:
Jag skulle hem rill Nina för hon hade varit med sin pojvän ett tag men då skulle vi vara tillsammans alla 3 så jag åkte dit sen kl typ fem tog vi slussen bussen till gurra men johannes (ninas pojkvän) satt kvar för han skulle hem.
I gurra köpte vi asmycke godis en gick vi till ettan men vi gick inte in vi satt utanför och lekte gatubarn sen gick vi ner till bussen vi hade missat 29an såvi tog 28an till brunn sen var vi där ett tag men vi tröttnade så vi gick ner till fotbollsplan men det var AStråkigt så vi gick till vivo.
På vägen till vivo mötte vi sofia och hennes kille lr vad det än va ringde 24 7 xD
På vivo köpte vi varm chocklad sen gick vi ner till fotbollsplan igen och då var Morgan och Leo där så vi körde fotboll med dom xD
Sen gick vi till bussen där satt min brorsa :O
Vi sov hemma hos mig sen idag så åkte vi till nacka och shoppade.
Nu kan jag inte berättaa mer förmitt  tangentbord lackar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0