Idagdag

Skolan orkar jag inte ens prata om pugrund av en liten ful hora -.-'
Hade sovmorgon och slutade tidigt idah ialla fall;)
Efter skolan åker jag och Nina hem till mig i gurra:D
Men här var det tråkigt vi åt bara nudlar och ssen stack vi:D
När vi kom hem till Nina koollade vi typ bara på tv och satt vid datorn xD
Sen när vi skulle gå till bussen (för jag skulle hem) så träffar vi sally och Elin och dom sa att bussen redan hade gått:(
Så vi stannade med dom och tog massor av roliga bilder xD
Ni som inte vet vilka Nina sally och Elin är här är en liten sak till er;)
BILDER:DDDD
Gammal bild på Elin rosander<333333333333333 finaste(L)



Sally och jaaaag!



Nina xD<3333


Jag hard rock hallelujha...




Jag #Elin och Hannas arm :D


Jah och Elin<3333


Elin Denise (tror jag)Nina(tror jah)och louise


Elin:D


Saknar Arthur :( ... NAAAAAAT XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0